Massa bilder!

Självkart är det så himla underbart väder, och här sitter jag, inomhus och snörvlar. Tycker lite synd om mig själv faktiskt ;) haha! 
 
 
Gick iallafall igenom kameran nu när jag har så himla mycket tid och kom på att jag fotade hästarna lite förra veckan som jag helt glömt av att lägga upp. Det var en utav de fina dagarna och hästarna fick gå nakna ;) dem kanske inte är så rena men vafan... ;) 
 
 
Förhoppninhsvis hinner jag bli frisk tills på fredag! Då är det nämligen träning i rångedala ridhus med klubben. Hade gärna velat åka på det. Så nu kära kropp, SE TILL ATT BLI FRISK FORT!
 
 
Dante är så rolig att ta kort på, han gör så roliga miner och uttryck ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback