Hann rida bägge trots allt!

Helgen som har varit har vart grym! Spenderat mycket tid med pojkvännen och träffat familjen :D igår hade vi besök av Olas mamma och hennes man, åt god mat, hade supertrevligt och jag var helt och hållet ledig från stallet!  det behövdes nog ;) 
 
 
Men idag var det på't igen. Imorse var jag i stallet och red en skogsrunda på Gossen i en timme. Helt underbart väder! Han är otroligt seg nu när pälsen börjar fälla. Han blir lite som en zombie. Men lite piggade det upp att få komma ut i skogen iaf :) 
 
 
Sedan åkte jag och jobbade 11.30-19.00 och efter det till stallet igen för att rida Cayenne. Och det var ingen zombie där inte. Jisses vilken energi hon hade :D på ett bra sätt alltså. Precis som att hon kommit på hur skoj det är att galoppera. Hon ville nästan inte sluta ;) haha! Så söt är hon!
 
 
Nu är jag väldigt trött och sitter och väntar på att Ola ska komma hem från sin träning :) sen blir det till att sova så man orkar upp imorgon igen! :) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback