Fullspäckad helg!

Ojojoj vad helgen har varit hektisk. Och ändå så har jag inte hunnit rida nånting... :( 
 
 
Det var dags för mig och pojkvännen att flytta ihop på riktigt. Hela min lägenhet skulle rensas och städas och ja, det tog sin tid. Alla som flyttat vet vilket slit det är och nu är jag så jäkla färdig med allt packande, uppackande och grovstädning på ett bra tag ;) men roligt har det också varit och allt känns toppen!! 
 
 
Imorgon ska jag iallafall rida Goss på morgonen innan jobbet 11.30. Åker till stallet tidigt så jag hinner med att göra det mesta i stallet också! 
 
 
Men nu ska jag sova och kroppen ska förhoppningsvis få slappna av för första gången den här helgen :D 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback