Cayenne är såld

Då har det skett. Cayenne har blivit såld och flyttat till Småland. 
 
 
Jag och Cayenne har verkligen haft våra duster. Vi har vart oense många gånger och haft olika åsikter. Men den sista tiden hände det nåt. Vi kom jätte bra överens. Hon lyssnade helhjärtat på mig och var mysigare än någonsin. Jag gav henne en massa tid, mycket ompyssling och massvis med uppmärksamhet. Och vet ni hur bra den hästen är? Trots att hon är lite kaxig i många lägen och tänjer på gränserna så är hon en kanonhäst när hon är igång. Och nu när jag sitter här hemma i soffan så gör det så ont i mig att hon inte är kvar hos oss. Att hon är någon annans nu. Visst, hon var aldrig min häst men det kändes så. Iallafall den sista tiden när vi kom varandra otroligt nära. Hon är ett jätte fint sto som förtjänar det bästa. Jag har aldrig behövt sälja en häst (hon var inte min men ändå), och vill aldrig vara med om det igen heller. Men Cayenne behöver någon som har mer tid för henne, som kan ge henne den uppmärksamheten hon behöver. Och tyvärr så har jag inte tid till 2 hästar :( Det är bara att inse. Jag tror och hoppas att hon får det jätte bra i Småland. Många hästkompisar och en tjej som älskar henne. All lycka åt dem!!! Jag ska åka och hälsa på dem så snart jag kan <3 Otroligt vilken vacker häst hon är!
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback