De senaste dagarna!

 
Har vart lite dålig med bloggandet det sista. Finns inte jätte mycket roligt att berätta dock. Jag och Jill red ut i lördags :) det är så mycket roligare när man har någon att rida med! Gick hur bra som helst och hästarna var framåt och glada! 
 
 
Söndags var det vila, och i måndags och tisdags har jag bara longerat Gossen. Har jobbat dumma tider och inte riktigt hunnit med något annat. Men han har ju rört på fläsket iallafall! ;) tur det eftersom jag tycker han börjar bli lite tjock! Haha
 
 
Idag är det vila igen. Har vart tillbaka hos massageterapeuten imorse också. Jag citerar honom: "jag har sett många ryggar, men jag har aldrig sett någon som är så sned som du!" Haha tar inte det som en komplimang. Men han fick masserat och knäckt så nu är det sjukgymnastik som är nästa steg. Gör inte riktigt lika ont längre men smärtan finns där :( går runt med en slags "sele" som drar bak axlarna och rätar upp mig, attans så obekvämt!
 
 
Imorgon ska jag och Jill rida ihop igen iaf :D vet inte vart men rida ska vi iallafall!! Jippi! Dessutom är jag ledig imorgon, min enda lediga dag den här veckan. Man får ta vara på tiden lite extra då! 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback