Familjen Alvin/Nilsson på besök :D Massa bilder!

Åh vilken rolig dag det vart i stallet! Emmy, Inger, Elin och hennes lilla bebis Neo kom på besök :D Jag bara älskar den familjen, såna underbara människor! Var längesedan vi träffades och det var så kul att se alla igen. Riktigt skoj att få träffa det lilla knytet med, sötare bebis får man leta efter :D
 
Gossen blev riden utav mig och Elin, och Emmy fick skritta av ;) Elin har inte ridit på länge på grund av graviditeten och det var ett stort leende på hennes läppar när hon kom upp i sadeln! Härligt att se att dessa fyrbenta vänner kan sprida så mycket glädje :D 
 
Jag vet inte hur hon gör det, och hon är tusen gånger bättre än mig, men Emmy får alltid till såna underbara kort! Det är svårare än man tror att få till bra bilder, och den tjejen lyckas alltid! Till min stora lycka blev det en hel del bra bilder på Gossen som jag blir alldeles rörd när jag ser! Så fin han är min pålle, trots att vi knappt tränat nånting det här året <3 Kommer fler bilder inom kort!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback