Energiknippe!

Igår red jag Gossen på banan en sväng. Han var pigg och framåt, gissar att det kanske var blåsten som spökade och gjorde honom lite smått okoncentrerad ;) men vad tusan, det var kul ändå! Jill longerade Nikkita samtidigt vilket också gick bra! Härligt att ha någon att tjöta med genom passen :P 
 
 
Fått otroligt mycket gjort i stallet idag tycker jag. Ni vet den där känslan man kan få när man känner att man måste pyssla med någonting? När man har lite för mycket energi på semestern? När man känner att "fan, jag kanske ska få gjort sånt jag gör lite för sällan?" Japp, så var det idag. Jag har tvättat och putsat det mesta jag har. Sadel, boots, benskydd, de flesta tyglar, sadelgjordar, stigbyglar, träns och diverse annat! Roligt när man kollar på klockan och märker att 3,5 timme har gått och man bara har gått och grejat. När regnet vräker ner och man gråter av vinden så får bannimej hästen vila och sakerna tas om hand! Nu känner jag mig nöjd :) 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback