Är det nu det vänder?

Jag har inte skrivit nåt på länge och det finns en anledning, nämligen att det vart väldigt upp och ner. Men huvudsaken är att Goss mår bra igen! De senaste dagarna har han mått toppen och igår fick jag äntligen rida ett pass på honom. Och vet ni vad? Det kändes kanon!! Han var pigg och glad, mer framåt än vanligt och humöret var på topp! Red ett rätt lugnt pass och travade för det mesta, men leendet man får när hästen mår så bra efter allt kaoset är obeskrivlig! 
 
 
Det är nu det vänder, känns det som iallafall. Det som gläder mig mest är att han inte hade fång, vilket var min största skräck! Den sjukdomen skrämmer livet ur mig... 
 
 
Michael Knap var i stallet och satte på vanliga skor på Gossen också. Så himla skönt att slippa limskor igen eftersom plånboken inte hade gillat det ;) nu gäller det bara att dessa nya får sitta kvar annars kan det vara tillbaka på ruta ett! :O 
 
 
Hur som helst, nu mår han bra igen och det är det viktigaste. Jag och Jill ska rida ut en sväng senare idag. Känns som att det var väldigt längesen nu ;) 
 
 
bild på en överglad Ida efter ett bra pass! 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback