Alltså wow!

Oj vilken lång dag det har varit! Var i stallet på morgonen och mötte hovslagaren som la ny plast på Gossens hov eftersom den hade lossnat. Sen jobbade jag till 19.30 och efter det till stallet igen. Och wow vilket pass vi gjorde! Helt stunning! 


Hade med mig kameran så mamma fick ta lite kort :) blev en hel del superbra kort som jag ska lägga upp i dagarna här när jag hinner :) hur som helst så kändes Gossen helt jävla underbar idag! Sånt flow vi hade och han jobbade och gjorde sitt bästa hela tiden :) 


Mamma kom upp i sadeln också en liten stund efter att jag var klar. Hon blev tydligen väldigt ridsugen helt plötsligt, och jag förstår henne!! Det var hur härligt som helst :) 


Kom inte hem förrän vid 22.30, precis samma som igår! Nu är klockan snart tolv igen och dags att sova. Imorgon jobbar jag sista dagen inför semestern!!!! WOOOHOOOO! 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback