Helgen som vart!

I lördags var jag hurtig tyckte jag. Var jätte trött efter jobbet, gäspade och var sömnig. Men bestämde mig för att bannimej rycka upp mig och greja med båda hästarna ändå :) 
 
 
Började tömköra Cayenne. Gick väldigt bra faktiskt :) hon var samarbetsvillig och lyhörd! Har börjat med en ny grej dock. Har lite godis i fickan så när hon är riktigt duktig så får hon en bit. Mest för att hon ska tycka att det är bra att göra rätt och att vi ska bli kompisar ;) haha.. 
 
 
Efter det red jag Gossen. Skrittade mest och travade nåt varv på banan. Den är rätt dålig nu men på en volt kunde man vara. Första gången jag travat honom detta året ;) han var lugn och snäll som vanligt! 
 
 
Lite tråkigt när jag jobbat 6 dagar förra veckan och slutar klockan 17.00. Det är kolsvart när man kommer fram och helst vill jag ju rida ut men hur skoj är det i mörkret :P men men! 
 
 
Igår var Amanda med i stallet. Fixade alla sysslor och sen fick hästarna en liten kort promenad! Och vet ni vad jag gjort idag? Jag har städat stallet, och oj så fint det blev. Nu känner jag mig lite duktig ;) 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback