Äntligen!

Jag har inte alls ridit så mycket som jag tänkte förra veckan :P anledningen är att jag blev sjuk och hade jätteproblem med min sömn :/ igår var jag i stallet på morgonen och fixade allting och gosade med hästarna, och idag fick jag äntligen kommit ut på en tur på min gosse :) eftersom jag tog han rätt från boxen utan att ha varit ute innan så var han rätt pigg. Det blåste iskallt och även det gjorde han nog lite på tårna! Haha men han blev aldrig dum eller så och när vi väl kommig en bit så blev han sitt coola jag igen och vi fick en härlig skrittur genom byn och skogen :) 
 
 
Vet ni vad? Igår fick jag äntligen min kamera! :D har inte använt den än men kändes jäkligt gött att ha den i mina händer! Så nu ska jag börja fota mer :D 
 
Dessa bilder är från igår :
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback