Vad hände där...

Det här vädret hade jag inte beställt. Verkar som att de högre makterna inte lyssnat på mina böner över huvud taget. Nog för att jag rider i regn och blåst, men gränsen går vid snöstorm som det praktiskt taget var idag på förmiddagen. 

 
Mamma hade låtit hästarna få sin frukost inne så jag möttes av tre glada individer när jag öppnade stalldörren. Ingen av dem verkade ha någon större lust att gå ut. Men med goa täcken på så fick de allt ge sig ut i blåsten. Jag mockade och gjorde fint. Lunchade och åkte hem utan att ha ridit en enda häst. Men vad ska man göra, mer pina än nyttigt att rida i sånt skitväder. 
 
 
Igår red jag däremot ut på Gossen i det fina vädret. Pappa med familj var på besök så jag var ganska sent i stallet men hann iallafall ut en längre sväng innan solen gick ner :) precis när jag tar in Gossen i stallet så började det regna, där hade jag lite tur iallafall ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback