Tränat i ridhuset igen! :)

Nu är jag helt död alltså. Vart igång hela dagen verkligen. Åkte till ridhuset med Gossen i förmiddags, där jag självklart prickade in perfekt när en tjej hopptränade. Menmen, jag red på så gott det gick men Gossen var lite på tårna när bommar revs och en bamse till häst bockade i väggen och var allmänt brötig! Men jag ser det positiva, det är ju miljöträning det också ;) dem gick sen och då var jag typ klar men Agnes kunde ta lite bilder iallafall! 
 
 
Väl tillbaka till stallet så fixade vi allt med transporten, bära in alla grejer och allt fixande som tillhör. Alla hästtjejer vet om att det tar en stund ;) efter det var det Cayennes tur att ridas. Eftersom hon dummat sig lite i ridningen innan så longerade jag några minuter först så hon fick springa av sig lite. Efter det kom jag upp i sadeln och fick gjort ett trevligt pass! Hon var väldigt lugn och fin :) 
 
 
Efter att hon kommit ut i hagen var det dags att fixa hela stallet. Det tog ju också en stund ;) haha! Som tur är har jag haft med mig Agnes hela dagen som hjälpt mig med massa saker! Hon är riktigt duktig och snäll som hjälper hennes syster med alla sysslor :D 
 
 
Väl hemma fick jag gå och handla, laga mat och äntligen äta en fet, go, gigantisk lasagne! Så nu är jag mätt och belåten, men helt slut i kroppen ;)
 
 
Bilder från idag kommer upp imorgon! Har massa fina på alla tre hästarna :D 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback