Ridit två hästar :)

Denna veckan har jag verkligen vart igång på hästfronten. Igår red jag Cayenne först, galopperade för första gången på henne detta året ;) hon skötte sig perfekt och det känns bra med henne nu. Hon har ju vart jobbig att ha inne själv men igår fick jag henne att stå helt stilla och fokusera på mig istället för hästarna på utsidan. Efter ridpasset red jag en sväng på vägen och det gick också toppenbra! 

 
Efter det red jag Goss. Travade och galopperade några vändor på grusvägen. Igår kändes han som sitt vanliga jag, lite seg och långsam, men han har ju gått en del den här veckan och har ju precis kommit igång ;) han var lite trött liksom, haha.
 
 
Så idag får dem vila! Och även jag som glor på skidor med Ola och ikväll blir det middag på Harrys med goda vänner! :) underbart! 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback