Lyckorus!

Åh vilken härlig ridtur jag precis gjorde! Kallt som attan såklart, men Gossen var underbar. Igår var han lite väl pigg och småjobbig, men idag var han sitt vanliga lugna jag igen. Och det sprudlade i kroppen på mig av en orsak. Jag har tagit min första galopp för året på Goss! :D nu har han skrittat och travat en del så jag kände att det var dags för en galopp i snön! Ingen lång sådan, men tillräckligt för att jag skulle få ett lyckorus :D det är konstigt, helt plötsligt glömmer man att händer och fötter är is, att ansiktet är bortdomnat och ögonen rinner. Man bara känner sig så jäkla glad! Gossen frustade massor och tyckte också det var jätte skoj! :)
 
 
Nu har han fått komma ut igen och hästarna har precis fått lunch. Dags för mig att mocka och fixa allt för ikväll är det jobb på schemat! 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback