Klarhet till klarhet!

Ja vart ska jag börja. Kom till stallet imorse och hästarna stod fortfarande inne. Gossen låg och sov så gott och de andra tittade glatt på mig. Gossen gav mig den där blicken "hallå, jag sover faktiskt." ;) haha! Man tar ett djupt andetag och sätter igång med alla sysslor. Jag började med att tömköra Cayenne. Gick ju helt fantastiskt bra! Galopperade henne en hel del och hon var jätte fin i allting :) vad mer kan man säga, hon var grym. Många kanske tänker, vad är det som är svårt med att tömköra Cayenne? Svaret är att det är inte svårt, men hon har en stark vilja och han bråka en del. Studsa, springa iväg och krångla, men idag, ingenting :D så för oss är det framsteg! duktig pålle! 
 
 
Gossen skulle vilat idag, men så pratade jag med Jill om att åka till mässan på Göteborgs horse show imorgon, så jag red iallafall eftersom det inte blir nåt av det imorrn. Och hur ska jag uttrycka mig om passet? Helt fantastiskt återigen. Så jäkla lyhörd och villig att göra allt jag ber om. Gjorde mycket tempoväxlingar och övergångar. Galopp ett varv, trav ett varv, skritt, galopp, skritt.......... Ni fattar ;) 
 
 
Sen släppte jag ut hästarna, de fick lunch och så fixade jag stallet :) så nu sitter jag hemma och väntar på att klockan blir lite mer så jag kan åka och jobba. Jobbar 6 dagar denna veckan, 17-00.30, men snart är halva veckan gjord!! Wiiiie :D 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback