Igår!

Igår var Frida på besök i stallet :) mycket trevligt tycker jag! Hon hälsade på Dante och vi pratade en lång stund. Under tiden hann jag rida Gossen en kortis och tömköra Cayenne :) 
 
 
Idag jobbar jag till fem, som vanligt den här veckan ;) åker till stallet efteråt och rider Gossi tänkte jag. Ska försöka hinna rida Cayenne också :) 
 
 
Jag sover jäkligt gott om natten ändå. Vanligtvis jobbar jag mina åtta timmar, direkt till stallet och fixar och donar, ibland rida en häst, ibland två eller greja med tre. Efter det ska man hem. Duscha, äta, göra det där som hör vardagen till. Handla, tvätta, städa iordning litegrann. Ja, så är det, men oj vad gott man sover på natten ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback