Bra ridpass!

Underbart pass på Gossen idag! :) Det regnade när jag började rida men i slutet började solen lysa :D inte för att jag fick njuta jätte mycket av den under passet men ändå. Trevligt att den tittade fram iallafall ;) 
 
 
Snart tänkte jag börja rida Goss lite hårdare. Just nu rids han i max en halvtimme men känns som att han börjar komma igång med kondisen nu. Har ju satt igång honom långsamt med mycket skritturer, trav och lite galopp så nu bör han bara redo för lite längre pass :) 
 
 
Imorgon tänkte jag ta mig an Cayenne och tömköra henne, sen är jag ledig på torsdag så då ska jag försöka hinna rida bägge :) 
 
 
Nu är det dags att laga lite mat för att sen åka till jobbet :) 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback