Ridit Dante!

Där satt den! Äntligen fick jag rida på Dante för första gången. Och så bra det gick. Skrittade och travade bara men han kändes hur fin som helst :D Peter red han en liten stund innan och jag kan erkänna att jag var rätt nervös i början. Men det släppte med en gång. Inte kunde man tro att en häst som blivit riden några veckor kunde kännas så cool och stabil. Magiskt är fan ordet alltså!
 
Tyvärr så blev det inga bilder på när jag red honom men däremot filmer! Ska lägga upp det lite senare :) 
 
Red Gossen också när jag kom hem. Hann rida en stund innan himlen öppnade sig och det vräkte ner. Men det är lugnt tänkte jag. Det går över snart  Men så började det blixtra och åska som bara den. Så nääh, jag fick fan springa ner till stallet efter några minuter med Gossen i släp och vi var helt genomblöta. Och stackars Agnes som skulle få rida också fick stå över. Men det får bli en annan dag :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback