Torsdag!

Ridit idag igen. Travade lite mer idag och det gick bra, men man kan inte undgå att man hela tiden sitter och känner efter. Tycker det är så jäkla jobbigt. Så fort han kanske snubblar eller vad som helst så blir jag vaksam direkt. Hade han ont nu? Försöker han säga mig något? Jag tror jag måste försöka lita mer på mig själv. Jag vet ju att jag känner tydligt om han inte går rent så jag får sluta vara nojig och har han ont så visar han det :)
 
Idag är jag ledig, så nu ska jag ta det lugnt en stund och ikväll ska jag och Ola laga lite god mat och ha det trevligt. Jobbar ju kväll alla andra dagar denna veckan så då ses vi ingenting :( så idag får vi hitta på nåt skoj!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback