Söndag!

Gossen mår mycket bättre! Ingen hälta syns och hoven börjar återgå till sin normala temperatur :) han går ju bara fram och tillbaka från hagen men av det man ser därifrån och från buset i hagen så verkar han inte ha ont iallafall :D han ska vila några dagar in på nästa vecka också och sen ska jag förhoppningsvis kunna börja rida igen :D 
 
 
Har fått tydliga råd om att han ska tränas på väldigt mjukt underlag så idag lades mycket energi på banan! Först harvade jag den så den verkligen grävde ner på djupet, och efter det sladdade jag den så den blev plan och fin :D tack till Roger som hjälper mig med dessa stora maskiner!!! 
 
Först harva...
 
Sedan sladda för att jämna till...
 
Taadaaaaa!!! :D
 













Postat av: Anonym

Vad duktig du är!

Svar: tacktack :)
Ida Anzén

2015-04-21 @ 13:28:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback