Måndag kväll!

Kul att se att så många besökt bloggen idag :D måste vara den nya snygga designen?? Tack Elvira som fixar sånt åt mig :D


Idag var jag i stallet både på morgonen och kvällen, som vanligt nuförtiden när det är bandage och omslag på hovar hit och dit. Imorse mockade jag och fixade stallet. Goss fick komma ut i sin lilla hage för att få vara lite häst åtminstone. Imorgon tänkte jag släppa honom i en något större hage då jag fått reda på att om det är en hovböld så är det bra om dem går i en lite större hage så det ökar cirkulationen lite. Hagen han skall släppas i är perfekt eftersom den är slät, plan och torr! 


Red ut Cayenne en sväng idag efter jobbet. Var inte i stallet förrän runt kvart i åtta men det var gott med en kvällsrunda. Hon bråkade lite i början men lugnade sig sen. Hon har ju trots allt inte ridits ut ensam på flera veckor ;) 

 

Gossen skulle ju fixas på kvällen idag också. ta tempen igen, lägga jodopaxomslag och borstas. Läget där är oförändrat! 

 

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback