Framsteg! :D

Usch så lat jag vart med bloggandet de senaste dagarna! Har jag legat hemma och latat mig tro? Oh nej, jag har ridit en häst varje dag minsann!
Gossen i onsdags, Cayenne i torsdags, Goss i fredags och Cayenne idag. Lite varannan sådär vilket passar mig väldigt bra just nu :)


Hästarna har gått jätte bra alla dagarna! Har bara vart på banan och träningen går verkligen framåt :) Cayenne har blivit mycket bättre i galoppen och Gossen och jag har tränat massor på fattningarna. Att dem ska vara smidiga, lätta och att han kommer iväg i lite bättre fart än att det går så suuuuper långsamt ;)


Idag kom även Roger upp i sadeln på Cayenne för första gången :D skrittade bara runt litegrann och ville se lite hur hon tog några kilon till, men det var inga problem alls :D


Nu ska jag dra och jobba hela kvällen lång! Ha en fin dag alla :D

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback