De senaste dagarna!

Ja vad har hänt sen sist jag skrev?

 

I torsdags var jag och Jill och hämtade Celinas sadel och tog med den till stall Petit. Jag red ett ordentligt pass på Gossen och Jill red Cayenne för första gången :) allt gick jätte bra och sadeln är jätte skön. Är lite osäker på den fortfarande då det känns något för vid fram för honom.. :O

 

I fredags jobbade jag hela dagen och var bjuden på födelsedagsmiddag efter det så hästarna fick vila då :)

 

I lördags var jag i stallet på förmiddagen. Hade lite bråttom eftersom en massa planer var bokade så jag longerade Goss och tömkörde Cayenne. På nåt sätt så känns det som att det går så mycket fortare när man inte behöver sadla och rida :P

 

Igår var jag iväg hela dagen och kollade på AHK och åt en god middag på Harrys med pojkvännen och några till! Supertrevligt var det och kul att se min första riktiga handbollsmatch :D

 

Idag jobbar jag till fem och drar till stallet direkt efter det. Goss skall ridas och tänkte försöka hinna med Cayenne också :)

Bilder från när vi skrittade ut efter passet i torsdags :) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback