Känns bra!

Igår fick hästarna vila eftersom jag var på middag med pojkvännen och hans familj :) mycket trevligt var det!

 

Så idag fick bägge hästarna röra på fläsket igen 😊 Cayenne longerade jag i 40 minuter och hon blev svettig och go då hon fick galoppera en hel del, men det kändes bra! Kul att se att hon också börjat bygga lite muskler, ingen biff men man ser att hon åtminstone byggt på sig lite 😃


Gossen red jag. Tränade även idag på övergångar från jog till galopp. På nåt sätt tycker jag det är lättare att få till en fin fattning från skritt till galopp, men jag har gjort det mer, så detta är nyttig träning för oss! 😄


Nu ska jag strax börja och jobba, ha en fin dag allihopa!

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback