Fredag&lördag

Igår fick jag rida mitt första pass i min nya sadel 😃 har ju provridit den innan men det var roligare nu när jag visste att den var min! Red igenom honom mest i alla gångarter, men inte så länge eftersom jag hade bråttom till jobbet, jäklar för det där med att passa en tid :P Menmen! Han kändes fin och glad iallafall!


Idag har jag inte ridit, jobbat hela dagen och är faktiskt rätt trött om jag får säga det själv. Men imorgon bitti tänkte jag rida innan jobbet så länge inte regnet vräker ner, då kanske jag står över ;)

 

Förresten, jag har beställt massa nya saker från Highridge :) längtar tills jag får det! Det är bland annat en Proffesionals choice pad och några grejer till. Kan jag få det i min näve nu tack? ;P 

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback