Tisdag!

Igår var veterinären i stallet och kollade Goss tänder. Inget anmärkningsvärt mer än att han slipade ner dem och kände att allt stod rätt till :) man kan ju säga att Gossen inte direkt älskar tandläkaren. Efter första dosen lugnande så fick han en omgång till. Han gör inget dumt så, problemet är bara det att han inte vill vara still med sitt huvud :P men det gick bra efter en liten extra dos för då var han supertrött!! 
 
 
Har inte så mycket att skriva om nuförtiden. Rider ju knappt nånting och det är inte så jätte kul att läsa om att jag mockar bajs varje dag ;) men är det nåt ni vill veta mer om eller att jag tar upp någon viss fråga så är det bara att hojta till här på bloggen :D 
 
 
 













Postat av: Anonym

Det är tråkigt om du slutar skriva. Jag kommer att sakna det!

Svar: Åh det var snällt sagt! Jag ska göra så gott jag kan :D <3
Ida Anzén

2014-11-27 @ 18:24:24
Postat av: Anonym

Puss

2014-11-28 @ 22:00:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback