Lugnt har det vart!

Nu känns allt bra. Gossen har vilat i tre dagar och lär göra det ett tag till. Han har vart igång nu så jag känner att det är lagom för honom att chilla lite nu ;) jag kanske rider någon dag för att det är mysigt, men inte för att jag MÅSTE träna. Nu är vintern nästan här och det är lika bra att ta det lite lugnt, för både mig och Gossen. 
 
 
Har vart i stallet både igår och idag efter jobbet för att fixa stallet och gosa med hästarna :) det är på nåt sätt skönt att bara göra sysslorna men inte rida. Vad snabbt allt går! Höhö ;) 
 
 
Här kommer lite bilder på grejerna jag vann i lördags :) fick även min rosett från westernallsvenskan!
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback