Helgen!

Nä, nu går det inte riktigt som jag vill. Igår red jag på banan och det var samma då, lite dissig liksom. Blev hängande i bettet och kändes lite tung. Trött kanske? Blev ett ganska hårt pass igår och jag fick han dit jag ville till slut, men inte utan att säga till på skarpen och mycket mjukhetsövningar. Så idag kände jag att vi fick göra något lugnt och roligt, så vi red ut i skogen i en timme på morgonen. Blåste jätte mycket men Goss var väldigt lugn, han var la trött sen igår ;) men det var roligt iallafall och han var ändå på gott humör! 
 
 
Den här helgen har vart mycket jobb och lite sömn. Vart och ridit vid åtta på kvällen och upp tidigt därefter. Haloweenfirande blev det inget av iallafall. Sovit jätte dåligt också! Är helt slut verkligen. Ska åka iväg till jobbet nu igen och jag bara längtar tills ikväll när jag får gå och lägga mig :D haha! 
 
 
Vi posade lite i skogen, jag och den gule springaren! ;) 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback