Alla utom jag! ;)

Igår var det full rulle på gården! Allihopa red utan jag ;) mamma på Cayenne och Agnes & Roger turades om på Gossen :) jag hjälpte Agnes på lina och hon är så duktig! Hon har gjort såna framsteg sen sist :D får se till att hon rider snart igen så det inte går så långt emellan:) 
 
 
Jag tycker verkligen det är jätte kul att Agnes börjat rida nu. I framtiden kanske det är vi som tjafsar om vem som ska rida ;) det är ju nånting med att se en person utvecklas och få lära henne allt jag kan! Det är ju tur att Gossen är så snäll också, lugn och stabil :)
 
 
Glömde fota igår, men här kommer en annan!
 













Postat av: Mamma

Hittade en video på youtube Richard Winters bridleless sliding stop road to the horse "Sizzle" som du kan lägga in om du gillar den.

Svar: Jag ska kolla upp detta! :D trevligt tips, tack :D <3
Ida Anzén

2014-11-27 @ 18:36:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback