Tävla idag!

Idag ska jag tävla i fristad! Är i stallet nu och skall fixa det sista innan Goss skall lastas :) 
 
 
Igår red jag igenom honom på banan och Amanda red på Cayenne. Jag red inget tufft pass alls utan ville bara känna att han lyssnade och var med mig hela tiden! 
 
 
Klasserna jag ska tävla idag är western horsemanship och reining. Skulle vart med i western riding också men klasserna låg så långt ifrån varandra och jag kände att väntan blir för lång, så jag strök mig från WR. 
 
 
Angelina ska åka med idag och vara hästskötare :D ska plocka upp henne på vägen till fristad! Målet idag är att jag ska ta det lugnt och inte stressa upp mig. Det får gå som det går men självklart ska vi göra vårt bästa ;D 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback