Förlåt för kass uppdatering de senaste dagarna!

 

I lördags var Emmy på besök i stallet! Kul att se henne igen eftersom det var sjukt längesen vi träffades. Hon är duktig och pluggar på annan ort så blev så glad när hon ville komma och rida :D vi tog oss en uteritt på Goss och Cayenne genom lagmansholm och även den här gången skötte sig Cayenne jätte bra :D

 

Igår vilade hästarna och jag hade fullt upp med annat!

 

Men så idag har jag vart riktigt hurtig. Jobbade till fem och åkte direkt till stallet efter det. Mockade stallet först och sen longerade jag Goss på banan. Han var väldigt busig och studsig men fick galopperat av sig den energin!

 

Efter det red jag Cayenne på banan och hon gick verkligen superbra! Skrittade en bra stund, sen travade och galopperade jag några varv. Hon var lyhörd och fin i munnen så jag var riktigt nöjd :D

 

Nu har jag städat i min lägenhet och äntligen satt mig i soffan. En lång men rolig dag :D Dock är jag helt slut nu!! Haha

 

Fina Cayenne :) 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback