Wiihiii!

Nu är äntligen det mesta med flytten klar. Alla grejer är flyttade och trots att kanske inte alla kartonger är uppackade så kan jag äntligen slappna av litegrann. Har vart en jobbig och tuff helg men nu känns det som att det går tillbaka till det normala :)

 

Idag jobbar jag 12 timmar så ridningen får jag stå över. Men igår gjorde jag ett pass på banan med Goss samtidigt som mamma longerade Cayenne. Och vet ni vad? Gossen gjorde sitt första galoppombyte på mitten! :D innan har jag bara tränat på bytena på stora fyrkanten men jag testade att göra det på mitten när jag skulle byta varv. De tre första gångerna jag provade var katastrof tyckte jag. Han drog iväg och hade jätte skoj. Men så på fjärde försöket så bara satte vi det :D jag fortsatte inte efter det utan slutade där och berömde honom väl! Även om det kanske inte var det snyggaste man sett så gjorde han rätt iallafall och jag var så stolt över honom! :D

 

Imorgon rider jag på förmiddagen innan jobbet. Hoppas på lika bra väder som idag! Inte så roligt att stå inne på jobbet hela dagen när solen skiner och folk kommer och handlar glass och hurrar för vädret. Då blir man lite butter faktiskt. Men men ;)

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback