Ridit med mami!

Igår var en rolig dag i stallet! Jag red på Cayenne och mamma på Goss :D Cayenne gick bra, testade den nya sadeln men kom fram till att den inte låg helt hundra så vi köper den inte. Ingen panik med det ändå :)

 

Mamma hade jätte skoj med Goss. Hon sa att han var jätte skön och fick till och med till fina galoppfattningar åt bägge håll :) mamma har inte galopperat sen petits tid så hon tyckte det var jätte skoj :D

 

Cayenne red jag ganska lugnt med trav och några galopper åt varje håll. Hon är lite taggad men på slutet slappnade hon av och gick riktigt bra :D

 

Idag jobbar jag till fem och sen aka jag tvätta hela kvällen så det blir ingen ridning idag, men imorgon så :D

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback