Inte klok..

Ibland håller jag med folk om att jag inte är klok. Idag och imorgon kommer vara fylld av att flytta grejer till den nya lägenheten och jag hade behövt lägga ridningen på hyllan hela denna veckan eftersom det har vart så mycket med jobb, flytt och packning. Men nepp, trots att jag idag hade jäkligt mycket att stå i så red jag idag också. Men grannarna kom över med två hästar och jag kunde inte hålla mig! Så Gosselito har gått ett pass idag med ;) han var superduktig. Gjorde inget speciellt utan red mest igenom honom i alla gångarter och nöjde mig där!

 

Nu har jag flyttat massa saker och det är dags att åka till lagmansholm igen och hämta släpet så jag kan börja flytta alla de stora sakerna. Jag ska hämta upp Jill också så ska hon hjälpa mig, så snällt! :D så ha en underbar dag alla, det har och är min, trots att jag inte tagit det lugnt en enda minut! Haha ;)

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback