Hoppningen igår!

Ja igår hoppade vi! Så skoj det var :) kände att jag ville bryta mönstret med den vanliga träningen så då är lite skuttande perfekt!

 

Började hoppa Cayenne. Det är första gången hon hoppar! Dem första hinder vi kom över så busade hon direkt efter, jag kan ärligt säga att jag var nära på att åka av en gång, men icke då! Jag höll mig kvar i sadeln som tur var ;) men efter lite jävlar anamma gick det galant! Nåt som var väldigt positivt var att hon tvekade aldrig. Skutt över bara. Haha det högsta vi hoppade var väl ungefär 25-30 cm men ändå, man måste ju börja nånstans ;)

 

Gossen var duktig han också. Hoppade rekordhöjd med honom, hela 70 cm!! Höhö.. Ingen höjd direkt men för att vara så "dålig" som gossen är på att hoppa så var det ändå en framgång för oss ;) han kommer nog aldrig bli speciellt bra på det eftersom hans teknik är rätt kass, men det är som sagt roligt att göra nåt annat ibland :) jag är glad för de lilla skutten vi klarar helt enkelt! Haha

Film lades ut igår för er som missade det :) En bild på när Roger höll Cayenne medan det var Goss tur att hoppa. Lite gos-stund :)

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback