Gårdagen!

Igår var jag ju ledig och var i stallet vid elva! Det regnade inte just då så jag tog Gossen från hagen och gjorde iordning honom för ett pass på banan. Och vet ni vad? Vi klarade oss ifrån regnet helt och hållet :D Jippi!! Tränade på att han skulle lyssna ordentligt och rätta honom direkt när han slarvade. Han var duktig och lyhörd så jag var nöjd med passet :D

 

Efter det mockade jag och fixade stallet. Och precis när jag släppt ut Gossen i hagen, DÅ började det regna :P

 

Idag har hästarna fått nya skor på alla fyra, men jag har jobbat hela dagen och känner inte för att rida idag. Så jag tar lite ledigt, men imorgon tänkte jag rida Goss på banan :D

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback