En ängel och en stolle!

Mitt i all yra som råder så hann jag med bägge hästarna idag iallafall :D igår fick de vila eftersom det var mycket med den nya lägenheten och grejer som skulle köpas + att jag började jobba 17.00.

 

Idag var Gossen guld!! Han kändes jätte fin. Pigg och framåt men ändå lyhörd! Mycket stolt över honom idag :D

 

Efter det tog jag mig an Cayenne och longerade henne. Hon var helt tokig! Bockade, busade och blåste upp sig. Snacka om att ha energi! Haha... Det var bara i början hon stollade sig, sen lugnade hon ner sig och lyssnade. Jag stod mest och skrattade åt henne när hon busade. Även om hon är lite galen så får hon aldrig för sig att dra i linan. Så hon håller sig fint på volten och drar ingenting som tur är ;)

Nu är det dags att åka och jobba!!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback