Midsommar och prova sadel!

Ja, vart skall jag börja?!


Äntligen har jag gått på semester. Underbar känsla att inte behöva jobba just nu! I förra veckan fick jag hem en sadel på prov som jag testat några gånger. På midsommar och midsommardagen blev det lugnt för hästarna eftersom jag hade fullt upp med annat! Men i torsdags red Emmy och henne kompis ut på hästarna iallafall :) det hade gått superbra och dem var så nöjda med pållarna :)


Sadeln som jag tog hem lämnade jag tillbaka idag. Det kändes inte helt hundra och det handlar om så mycket pengar att jag ville vara helt säker på den, vilket jag inte var. Igår när jag red i den var jag osäker och även idag när jag och Amanda red. Så det blir till att leta vidare ;)

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback