Magic monday!

Idag har jag tränat bägge hästarna och dem var magiska bägge två! :D

Började med Goss! Red mest igenom honom och han kändes jätte fin :) han var lite pigg och glad men det gör mig inget eftersom han oftast är lite seg ;) haha! Galopperade en stund och gjorde några rundowns som han för övrigt gjorde grymt!!


Efter det red jag Cayenne i westernsadeln. Hon gick också fantastiskt bra! Galopperade en del och hon sökte sig ner fint och höll galoppen jätte bra :D blev något bocksprång men det var av glädje! (Hoppas jag! :P) haha!

Jätte nöjd med dagen och det kändes så skönt att ha en massa ny energi! Dessutom är det alltid skönt när man kommer till stallet efter att ha varit borta ett par dagar och ser en nysladdad bana! Tack Roger :D Nu jädrar skall det tränas framöver för den 2 augusti skall Gossen tävlas :D

 
 
Gossen är trött som vanligt efter ett pass! 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback