Emmy har tränat!

Igår ställde min kära vän Emmy upp och red Goss åt mig. Inte långt kvar tills jag kan rida ordentligt nu :D jag själv skrittade faktiskt lite på Cayenne. Gjorde lite övningar med att flytta för tryck och mjukgörande. Hon skötte sig väldigt bra och det gjorde även Goss. Han var lite lat men det är han ju nästan alltid :P efteråt skrittade vi en sväng på vägen och kände livet i oss litegrann. Att sitta i sadeln igen var magiskt trots att det inte var på min egen pålle :)

 

Idag har hästarna vilat då jag behövde göra annat. Jobbar sjukt mycket nu också eftersom jag går på semester vid midsommar. Men imorgon tänkte jag hitta på nåt med hästarna iallafall. Det är ju natten nu så det blir ju idag ;D haha!

 

Men nu måste jag sova! Godnatt allihop :)

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback