TränaTräna!

Sådärja, nu är man tillbaka till vardagen och jag är igång ordentligt. I måndags jobbade jag till sju och åkte till stallet och red efter det. Kände att jag ville göra något annat än att rida på banan så jag travade och galopperade upp och ner på åkern bredvid tomten vid huset. Är en liten sluttning och gräset var väldigt högt så Goss fick ta i en del :) Jag trodde han skulle busa en del med mig men han höll sig väldigt lugn faktiskt ;)


Idag var jag och red innan jobbet skulle börja vid halv tolv. Mysigt att rida på morgonen tycker jag :) ett pass på banan blev det och mycket galopp på fyrkanten då jag ville att han skulle hålla sig rak på hela långsidorna.


Imorgon rider jag på morgonen igen! Då har han gått fyra dagar på raken så på torsdag blir det vila :D

 

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback