Träna i värmen!

Vädret är ju helt sjukt. Det är för varmt om man får klaga ;)

Rider gör jag ändå. Blir inga jätte hårda pass på grund av värmen men träna måste vi. Någon utav dagarna försökte jag rida extra tidigt men det var lika varmt då tyckte jag. Och på kvällen jobbar jag så det går ju inte heller. Men det är bara att gilla läget ;) 

 

Idag var Jill med i stallet också och fick testa rida Gossen för andra gången och jag red en stund också. Gossen var lite seg som vanligt men skötte sig riktigt bra!

 

Nu är det inte långt kvar tills vi ska iväg till Karlstad och tävla med laget. Om lite mindre än två veckor åker vi och jag är sjukt taggad!! :D

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback