Allt på en gång!

Jag har varit helt sjukt dålig på att blogga det sista. Anledningen är att jag var iväg på kusten i fem dagar och bara gottade mig. Solade, badade, drack en och annan öl och njöt av att vara ledig ;)

 

Men i onsdags kväll kom jag hem och på torsdagen fick jag äntligen rida igen. Emmy var en ängel och red Gossen en dag när jag var borta och det hade gått jätte bra! :D

 

 I fredags stekte solen som attan så jag red ett ganska kort pass på banan. Han gick superfint då och jag tränade på att han skulle gå fram ordentligt och inte sega så mycket :P

 

Igår longerade jag han en stund eftersom det var lika varmt då. Han är verkligen så lätt att longera. Minsta lilla kommando på rösten och han lyder alla gångarterna perfekt! :D

 

Jag borstade även Cayenne och gjorde henne  fin! Hennes knä är mycket bättre men hon får vila lite till :D

 

Idag har vi hämtat en massa hö och lastat upp på loftet! Börjar bli fullt där uppe nu och det är gött att ha det laddat inför vintern sen :D

 

Fina Cayenne <3

 
 
 
 

 

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback