Yesterday!

Ja... Nu när tiden är som den är så blir det väldigt mycket longering, fast korta stunder om dagen. Vår ridbana är frusen nu och när man jobbar tills det är mörkt så kan man ju inte rida ut i skogen heller. Men longera funkar ändå tycker jag, så länge det ligger lite snö och banan inte är knölig. Så igår tog jag gossen på lina och så fick han springa av sig lite. Dock så var han ganska seg och slapp, men han fick röra på sig iallafall :) Agnes filmade lite som jag lägger upp senare!

 

Idag har det kommit ännu mer snö så det kan hända att jag rider istället för att longera. Lite skritt och trav går iallafall, men jag jobbar till fem så det blir ikväll!

 

Fy fan vad jag längtar till våren nu! Är trött på snö och kyla nu. Kära vår, jag är redo att ta emot dig nu!!

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback