Rolig runda!

Idag var sista dagen som jag bara fick skritta. Och eftersom jag var på banan igår så skrittade jag ut på en runda som visade sig bli väldigt rolig! Började med att stöta på en väldigt trevlig och pratglad farbror i skogen, sedan mötte vi barnfamiljer där de små knattarna stod i kö för att gosa med Gossen ;) och den största bravaden med dagen var att Gossen var totalt cool genom hela uteritten trots att tre hästar var tokiga i hagen bredvid vägen, blåsande avspärrningsband och bilar som for förbi i en hiskelig fart! Dessutom så lyste solen under nästan hela uteritten :D

 

Så med denna ritt bakom mig så ska jag börja trava lite smått imorgon! Inga långa sträckor men ändå :)
Ha en bra dag alla! Puss

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback