Rolig hästkväll igår!

Igår var det en jätte rolig kväll i stallet! Kom dit efter jobbet vid sex och allt var mockat och klart :D hästarna skulle longeras och mamma tog Cayenne och jag tog Gossen. Cayenne var pigg och glad och Goss var väääldigt lugn men lyhörd. Han fick även galoppera några varv på linan och han såg så mjuk och fin ut :)

 

Sedan hoppade jag och mamma upp utan sadel och utan träns och red runt en stund! Gossen vet jag ju är snäll och lugn och jag blev glad över att Cayenne också var det när mamma satt på utan något mer än repgrimman och en liten egengjord tygel av linan :)

 

Roger filmade litegrann som jag lägger upp om en liten stund! Idag däremot ska Gossen (och jag) vila. Så det blir raka vägen hem efter jobbet och vara med Amanda som ska färga mitt hår :D

Ha en underbar dag allihopa!

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback