Onsdag&torsdag

I onsdags (alltså i förrgår) så var det ju skitväder igen. Men det hindrade mig inte då heller utan jag gav mig ut och travade på Gossen en stund. Lite mer än i tisdags. Han var pigg och glad och när jag hade travat en stund så satte jag mig ner och skulle jogga ett varv åt varje håll! Det gick sådär ;) han var så pigg och framåt och ville bara springa fort! Haha.. Men efter en stund så fick jag la till ett halvt varv åt varje håll i lugn jog och då slutade jag där ;)

 

Igår så var jag och Amanda i stallet efter jobbet vid halv sex någon gång. Då var det ju snöoväder och trots att vi funderade på att motionera hästarna så slutade det med att vi bara gosade med dem. Spolade benen och pussade på dem!

 

Idag tänkte jag rida efter jag slutat klockan fem. HOPPAS på hyfsat väder den här gången! Haha ;)

 

Bjuder på en sensommarbild här så man vet vad man har att se fram emot när väl den här kylan och nederbörden lagt sig ;)

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback