Dessa 2 dagar!

I måndags jobbade jag till fem och direkt till stallet efter det. Mockade och allt först och sen longerade jag Gossen på banan i skritt och trav. Han var riktigt pigg och föll in i galopp ett antal gånger och busade lite. Det var ju iskallt ute och det gjorde honom nog lite stojig. Men det gick bra och det var kul att se att han var på gott humör :D

 

Igår grejade jag med bägge hästarna. Red Gossen en liten stund först och sedan tömkörde jag Cayenne. Gossen skrittade jag mest och travade några varv men inte mer än så. Likadant med Cayenne.. Banan är ju inte den bästa nu så man får ta det försiktigt!

 

Här kommer lite bilder ifrån när vi var på åkern. Gossen är snygg alltså ;)

 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback