Sol och ridning :D

Alltså den här solen ger en så mycket extra energi! Vaknade halv åtta av att solen lös och jag flög upp ur sängen. Gossen går ju inte att träna på grund av tappsko (hovslagaren kommer och skor om bägge hästarna på lördag) men då finns det ju en häst till! Så jag passade på att rida Cayenne idag också :D

 

Och så duktig hon var! Hon gillar verkligen att ridas. Så pigg och alert :D dessutom så är hon väldigt känslig. Räcker att lägga vikten rätt och endast med ett lätt tryck från låret så flyttar hon sig! Tog även en galopp åt varje håll idag. Var ju ett tag sedan nu, men det skötte hon galant. Jag måste säga att hon är en väldigt rolig häst att rida :D

 

Idag jobbar jag 12-19.30 så jag ska alldeles strax bege mig till arbetet! Ha en fin dag allihop :D njut av solen medan ni kan!

 
 
Haha, tuppen och hönsen höll mig sällskap!
 
 
Och annie... :) 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback